فاطمه خمسه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرمت و بهسازی قنوات نقش مهمی در ارتقای راندمان آبی در بخش کشاورزی دارد و با افزایش اعتبارات این حوزه اتفاقات خوبی در حوزه بهره وری زراعت و باغبانی کشور و استان قزوین رخ خواهد داد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: با توجه به اهمیت تامین امنیت غذایی، دولت همچون سال های گذشته در حوزه خرید تضمینی محصول گندم از کشاورزان نیز اعتبارات قابل توجهی را اختصاص داده است هرچند که گندم کاران خواهان تجدید نظر در قیمت پیشنهادی بودجه هستند که این مهم توسط نمایندگان مجلس در دست بررسی است.
وی اظهار داشت: در بودجه سال 98 در حوزه آبیاری نوین اعتباری مشخص نشده اما ظاهرا قرار است این موضوع در حوزه صندوق توسعه ملی دیده شود که امیدواریم تحقق یابد چرا که پیشبرد طرح های این حوزه به جهت صرفه جویی در مصرف آب و تقویت و رشد تولید ضروری است.
خمسه با بیان اینکه در بودجه سال 98 ظرفیت خوبی برای حمایت از سرمایه گذاری بخش تولید از جمله در حوزه کشاورزی تدارک دیده شده است، اظهار داشت: از این ظرفیت برای جذب سرمایه گذاران جدید و همچنین تکمیل طرح های نیمه تمام استفاده خواهیم کرد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.