در این مطلب به قلم مرضیه قنبری آمده است: متاسفانه در بازار پوشاک قزوین رکود و کساد حاکم شده و کاهش قدرت خرید مردم میزان تقاضا را تا حد زیادی کاهش داده است.
محمدباقر گرامی پور رییس اتحادیه فروشندگان پوشاک شهرستان قزوین نیزگفته است: امروز یکی از مشکلات در حوزه پوشاک، کاهش تقاضا در بازار است همین امر به شدت بر فعالیت عرضه‌کنندگان پوشاک تاثیر گذاشته است.
عنوان اول این نشریه نیز به سخنان استاندار در بازدید از نمایشگاه توانمندی های صنایع قزوین اختصاص دارد که حمایت از تولید داخلی را در گرو تشدید مبارزه با قاچاق عنوان کرده است.
نوسانات تازه در بازار طلا و ارز نیز از دیگر عنوانها شماره امروز ولایت است که در توضیح آن نوشته است یک روز پس از آنکه، قیمت طلا و ارز به دست انداز نوسان افتاد؛ بار دیگر قیمت‌ها افزایش یافت.
ولایت همچنین در مطلبی به نقل از نایب رییس اتاق بازرگانی قزوین نوشته است سیاست های بانک مرکزی باعث کاهش صادرات می شود.
به گفته مهدی بخشنده صادرات کالا به دلیل محدودیت‌هایی که بانک مرکزی برای صادرکنندگان ایجاد کرده از نیمه دوم امسال کاهش یافته است.
واکسیناسیون اهداکنندگان خون علیه هپاتیت ب ، دستگیری 12 عامل اخلال در بازار ارز و دستیگری سارقی با 16 فقره سرقت در عملیات ضربتی پلیس از دیگر عنوان های این شماره ولایت است.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمد حسن سلیمانی در قزوین منتشر می شود.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.