معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با حضور در محل پایانه کالای قزوین درخواست ها و مسائل فعالان بخش حمل و نقل کالای جاده‌ای را مورد بررسی قرار داده و دستورات لازم را جهت تسهیل در امور مربوطه را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جبار قهاری معاون‌ حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین همزمان با تشکیل کمیته توزیع لاستیک در پایانه کالای قزوین ضمن بازدید از محل پایانه کالا در دیدار حضوری که با جمعی از رانندگان داشت درخواست های آنها را بررسی و مورد رسیدگی قرار داد.

قهاری در این بازدید گفت : بررسی درخواست‌ها و مشکلات رانندگان و رسیدگی به موقع به آنها از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در زمینه احقاق حقوق رانندگان تلاشگر استان است.

وی عنوان کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته توسط این اداره کل مقرر شده معاون حمل و نقل و رئیس اداره حمل و نقل کالای این اداره کل به صورت هفتگی ضمن بازدید از محل پایانه کالای قزوین بصورت حضوری با رانندگان دیدار و درخواست‌های آنها را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در ادامه افزود : تاکنون مجموعا تعداد 18801 حلقه لاستیک در استان توزیع شده است که 15258 حلقه آن مربوط به ناوگان باری بوده و این روند ان‌شاء‌الله در صورت تخصیص لاستیک از سازمان صنعت ، معدن و تجارت ادامه داشته و درخواست‌های واصله بصورت هفتگی بر اساس محل صدور کارت هوشمند ناوگان و میزان پیمایش یکسال اخیر بررسی و اولویت بندی می‌شود.

کمتیه توزیع لاستیک استان با حضور نمایندگان استانداری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت، کانون انجمن‌های صنفی رانندگان و انجمن صنفی رانندگان کالای شهرستان قزوین تشکیل شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.