علی فرخزاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام دولتی در قزوین به 14 هزار میلیارد ریال اعتبار نیازمند است که بدون شک بودجه قزوین برای تکمیل این طرح های نیمه تمام جوابگو نیست.
وی با اشاره به مهمترین طرح های نیمه کاره در استان، افزود: طرح شتابگر ملی، بیمارستان 700 تختخوابی قزوین، انتقال آب از سد طالقان، آب رسانی به مهرگان و قزوین، بهسازی راه های روستای، تکمیل سدهای بالاخانلو و نهب و راه اندازی مناطق نمونه گردشگری از جمله طرح های مهم استان هستند که به عنوان اولویت های استان برای اختصاص اعتبار در بودجه 98 مد نظر قرار گرفته اند.
فرخزاد با بیان اینکه واگذاری طرح های نیمه تمام دولتی به بخش خصوصی نیز در بودجه 98 به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است، افزود: در این لایحه برای مدیران دستگاه های اجرایی که طرح های نیمه تمام را به بخش خصوصی واگذار کنند سیاست های تشویقی پیش بینی شده است تا هرچه سریعتر طرح های نیمه تمام استان به بهره برداری برسد.
معاون امور عمرانی استاندار با بیان اینکه بودجه 98 متناسب با شرایط اقتصادی کشور، نیازهای مردم و با توجه به وضع تحریم ها لحاظ شده است، افزود: کمک به بخش خصوصی در راستای پشتیبانی از تولید و اشتغال در کنار بهبود معیشت مردم، کمک به اقشار آسیب پذیر تحت پوشش نهادهای حمایتی، بهبود عدالت در توزیع درآمد، یکسان سازی در بحث حقوق و مزایا، کمک به اجرای طرح بازآفرینی شهری محلات ناکارآمد و فرسوده، توسعه حمل و نقل ناوگان عمومی در کنار مهار تورم و پیشبرد برنامه ها و اهداف اقتصاد مقاومتی جزو سیاست های بودجه سال آینده کشور است.
این مسئول افزود: با اجرای طرح های بازآفرینی شهری در محلات ناکارآمد و بافت فرسوده ضمن بهبود سیمای شهری و کاهش آسیب های اجتماعی برای 2 هزار و 600 نفر در قزوین اشتغالزایی می شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.