به گزارش ایرنا، خیر الله رحمانی روز پنجشنبه در نشستی با حضور معاون آموزش متوسطه و سرگروههای آموزشی مقطع متوسطه استان افزود: 2 پژوهشسرای دیگر نیز به زودی در الموت غربی و طارم آغاز به کار خواهند کرد که با آنها ، تمامی مناطق استان از این امکان برخوردار خواهند شد.
وی با بیان اینکه گروههای آموزشی عصاره نیروهای توانمند ، خلاق و مغز متفکر برنامه ریزی آموزشی در آموزش و پرورش هستند،اظهار داشت: اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی متوسطه استان در سال جاری 17 همایش برگزار و موفقیتهای زیادی داشته است .
رحنمانی خلاقیت، تحرک و پویایی را خصلت انسانهای موفق در سیستم های اداری و آموزشی دانست و گفت: خروجی فرآیند آموزشی در مدارس، یادگیری مفهومی وتغییر رفتار است.
وی با تاکید بر ضرورت جذابیت در فضاهای آموزشی گفت: در همین راستا در طول ده روز گذشته سه خانه «بازی، شادی، زندگی در مدارس افتتاح شده است.
رییس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی متوسطه آموزش و پرورس استان نیز گفت: این اداره 51 ماموریت دارد که در راستای اجرای بخشی از آن 17 همایش و 78 کاررگاه آموزشی برگزار کرده است.
ابراهیم آرزو، بازدید از مناطق را از دیگر اقدامات اانجام شده بر شمرد و افزود: 70 رتبه اولی در گروههای آموزش متوسطه ، 19 دومی و 19 سومی حاصل فعالیتهای این اداره است.
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.