مدیرعامل کارخانه پگاه باطری خرمدشت گفت: با راه اندازی کارخانه پگاه باطری برای 200 نفر در دو شیفت و برای 300 نفر در سه شیفت اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش ایلنا ، سهیل پیام مدیر عامل شرکت پگاه باطری در حاشیه بازدید استاندار قزوین و هیئت همراه در گفت وگو با ایلنا گفت: احداث کارخانه تولید باطری در خرمدشت به پایان رسیده و برای راه‌اندازی آن و خرید مواد اولیه مورد نیاز کارخانه یعنی سرب به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی افزود: قیمت سرب به دلیل بالا رفتن دلار و ارز، افزایش یافته که با تامین اعتبار و خرید آن، محصول را وارد بازار می کنیم.

پیام اضافه کرد: کارخانه پگاه باطری دومین کارخانه بزرگ تولید باطری از نظر وسعت و تجهیزات در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در سایت بهین یاب ثبت نام کردم که فقط یک میلیارد تومان اختصاص می‌یافت که به دلیل کم بودن، نسبت به دریافت آن اقدام نکردم و امسال در این سایت ثبت نام می‌کنم.

این مدیرعامل مطرح کرد: برای راه‌اندازی کارخانه به 30 میلیارد تومان سرمایه در گردش 6 ماهه نیاز داریم تا محصول را تولید و وارد بازار کنیم.

کارخانه پگاه باطری در زمینی به مساحت 8 هزار مترمربع و زیربنای بیش از 6 هزار و 900 مترمربع احداث شده و تولیدکننده باطری سیلب «اتمی» و آب خورکه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.