در این مطلب می خوانیم: به یمن شبکه های اجتماعی، دیگر هیچ اتفاقی از نگاه مردم دور نمی ماند. همین چند وقت پیش بود که توهین نماینده مجلس سراوان به کارمند گمرک، پس از آن نماینده مشکین شهر و چند نماینده دیگر در فضای مجازی منتشر شد؛ البته شاید آغاز چنین رفتارهایی را باید از نماینده ارومیه دانست؛ آنجا که به زنان توهین کرد که با واکنش گسترده روبرو شد.
در این بین، عکس هایی که از تجمع تعدادی از نمایندگان در صحن مجلس برای گرفتن سلفی با موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا منتشر شد، برخوردهای تند برخی از نمایندگان با مردم، مشکلات اقتصادی، اجتماعی و معیشتی، گروکشی در استیضاح وزرا و همچنین صرف هزینه های میلیاردی برای ورود به مجلس با وجود حقوق چند میلیونی نمایندگان از مواردی است که فاصله مردم با مجلس را بیشتر می کند.
از سوی دیگر، انتظاراتی که مردم از نمایندگان خارج از حیطه وظایف و اختیارات آنها دارند، به دلیل تبیین نشدن درست یا حل نشدن این مشکلات از جانب مراجع مربوطه خود و نارضایتی مردم از نمایندگان می افزاید.
پیام شهر در این شماره همچنین در گزارشی با تیتر خانه ای روی آب، چرایی رکود فعالیت انجمن های هنری قزوین را واکاوی کرده و نوشته است: یکی از کاستی هایی که در حیطه هنر شهر مینونشان وجود دارد، کمبود انجمن ها و مراکز هنری موثری است که بتواند هنرمندان و هنرآموزان را گرد هم بیاورد.
تخلف شیرین، عنوان گزارش دیگری از این نشریه است که در آن نقش کمیسیون ماده 100 را در روند توسعه شهر مورد بررسی قرار داده است.
گزارشی از بررسی شاخص های ارتقای کیفیت زندگی با تیتر شراکت در آزادی و چراغ سبز شورا به تراموا از دیگر عناوین این شماره نشریه پیام شهر است.
هفته نامه پیام شهر، نشریه رسمی شهرداری قزوین است که به مدیرمسئولی امیر رجبی و سردبیری منیژه زیرک منتشر می شود.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.