محمداکبر چاکرزهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم با هوشمندی و درایت فراوان از مسئولان جلوتر هستند لذا مسئولان در مسیر خدمتی باید طوری عمل کنند که مورد سرزنش واقع نشوند.
وی در خصوص دخالت برخی افراد غیر مسئول در انجام وظایف وزارتخانه ها بیان کرد: انجام این قبیل اقدامات و حرکات غیر مسئولانه سبب ایجاد نوعی دلشکستگی در دولت و شکل گرفتن نارضایتی در جامعه می شود لذا باید برای جلوگیری از این گونه نارضایتی ها تلاش کنیم.
وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی فرصتی ارزشمند برای دفاع از عملکرد مسئولان است گفت: باید از این فرصت برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت ها و دفاع از عملکرد دولت بهره گرفت.
فرماندار خاش با اشاره به تاکید رئیس جمهوری و وزیر ارتباطات بر لزوم فیلتر نکردن شبکه های اجتماعی ادامه داد: دولت و از جمله وزارت ارتباطات برای حمایت از شبکه های اجتماعی و توسعه فضای مجازی برنامه های شاخصی دارد که امیدواریم از این برنامه ها در زمینه توسعه فرهنگی، اشتغال زایی، رونق تولید و معرفی ظرفیت ها استفاده شود.
وی گفت: دولتمردان باید از ظرفیت فضای مجازی برای دفاع از عملکرد خود بهره گیرند و بتوانند شاخص های کار خود را به مردم نشان دهند.
چاکرزهی با اشاره به اینکه وجود برخی نرمش ها سبب آزادی های بیش از اندازه و گاها گستاخی مخالفان دولت شده است، تاکید کرد: متاسفانه مخالفان و تخریب کنندگان دولت از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به صورت گسترده استفاده می کنند.
وی تصریح کرد: برخی از دستگاهها از ظرفیت های خزانه و بودجه سهم می برند اما در هزینه کرد اعتبارات پاسخ درستی به مردم و دولت ارائه نمی دهند که این مساله به طور قطع یک آسیب بزرگ در جامعه است که برای نظام اسلامی، دولت و ملت ایران هزینه در بردارد.
7310**3042**6081 خبرنگار: محمد امین میربلوچ زهی **انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.