به گزارش ایرنا، داوود محمدی شنبه شب در جمع اهالی روستای آقچری بخش مرکزی آبیک با بیان اینکه خدمات فراوانی به روستاها ارایه شده است با این وجود هنوز نیازمندی های زیادی در این نقاط وجود دارد که باید مورد رسیدگی و پاسخ قرار بگیرند، افزود: تسهیلات اشتغالزایی روستایی طرح بسیار خوبی است که می تواند به توسعه هرچه بیشتر روستاها منجر شود.
وی ادامه داد: فعالان اقتصادی روستاها باید از این فرصت استفاده کرده و با بهره مندی از این تسهیلات به اشتغالزایی و رونق اقتصادی روستای خود بپردازند.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات آب شرب در برخی روستاهای استان، گفت: با اجرای طرح انتقال آب سد طالقان به قزوین که با جدیت بدنبال تسریع در عملیات آن هستیم، بخش قابل توجهی از کمبودها در این حوزه مرتفع خواهد شد.
محمدی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی محدود و نیازهای شهرها و روستاها نامحدود هستند،اظهار داشت: تلاش شده تا اعتبارات براساس اولویت ها تقسیم و برای طرح هایی که مردم نیاز بیشتری به آنها دارند، اختصاص یابد.
وی اظهار داشت: کمک به حل مشکلات حوزه آب و راه ها، توسعه فضاهای ورزشی و رفاهی، کمک به تکمیل طرح های کشاورزی و صنعتی و رفع معضلات زیست محیطی از جمله اموری هستند که در شهرستان آبیک با کمک مدیران استانی در پی رسیدگی به آنها هستیم.
بخش مرکزی آبیک به مرکزیت آبیک در شرق استان قزوین قرار دارد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.