به گزارش ایرنا، سیده حمیده زرآبادی عصر شنبه در نشست صمیمانه و بی واسطه جوانان با مسئولان استان که در استانداری برگزار شد، افزود: مشکل اساسی جوانان ما وجود بی عدالتی در سیستم اداری و استخدام است و متاسفانه ما شاهدیم برخی انتصابات بدون شایستگی های لازم صورت می گیرد.
به گفته وی، در خصوص تخلف مدیران باید شفاف سازی شود و برخورد قاطعانه ما می‌تواند اعتماد عمومی جامعه را افزایش دهد‌.
زرآبادی در ادامه به نقش پررنگ رسانه ها در انتقاد از مدیران بی کفایت اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه ها باید پیگیری کنند که افراد نالایق از سوی کدام مرجع سرکار آمده‌اند و ما نمایندگان نیز باید افراد نالایقی که به سیستم ورود کرده‌اند را به مردم معرفی کنیم تا به رای مردم خیانت نشود.
این نماینده مجلس در خصوص انحراف برخی رسانه ها از رسالت اصلی خود در خبررسانی، افزود: بعضی از رسانه ها برای میل و پسند عده‌ای به نقد و تخریب مسئولان اقدام می کنند و این درحالی است که نقد منصفانه باید جای تخریب را بگیرد و از دروغ پردازی و انتشار مطالب کذب دوری کنیم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص بودجه سال آینده استان، تاکید کرد: باید جلسه مشترکی تشکیل شود تا مفصل تشریح کنیم که چرا در جدول اعتبارات کشور، میزان اعتبارات بودجه استان در ردیف آخر قرار گرفته است.
زرآبادی ادامه داد: در بودجه 2 شاخص جمعیت و مساحت بیش از سایر شاخص‌ ها اهمیت دارد که شرایط ویژه قزوین باعث شده تا شاهد چنین جایگاهی در بودجه باشیم.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به اهمیت حضور جوانان به عنوان مشاور در دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد و یادآور شد: در بیشتر فرمانداری های استان مشاوران جوانی انتخاب کرده‌ایم و معتقدیم که این قشر در آینده به وسیله کادرسازی به جوانان هم نوع خود کمک می کنند و در نهایت نیز شاهد رشد و پیشرفت استان خواهیم بود.
زرآبادی به 2 موضوع ورود زنان به ورزشگاه و فیلترینگ تلگرام اشاره و تصریح کرد: یکی از دغدغه های مردم جامعه، حضور زنان در ورزشگاه ها بوده که این موضوع در دست پیگیری قرار دارد اما در مورد فیلترینگ تلگرام ضمن اعلام مخالفت، معتقدیم که با فبلتر راه به جایی نمی بریم و اگر صدبار اپلیکیشنی را فیلتر کنیم، فیلترشکن های جدید جایگزین آن خواهند شد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: دولت در لایحه‌ای خواستار تفکیک سه وزارت خانه شده که از این میان با کلیات وزارت ورزش و جوانان در ابتدا مخالفت شد و در نهایت نیز به جزییات آن ورود هم نکردیم.
زرآبادی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم شایسته سالاری در تمامی ارکان جامعه اشاره کرد و گفت: اگر قرار است در حوزه جوانان اقدامی صورت بگیرد باید به آنها میدان داده شود که مدیریت کنند و نباید نگاه ما به آنها سیاسی باشد تا بتوانیم از پیچ و خم های پیش روی جامعه عبور کنیم.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: متاسفانه جوانان اصلاح طلب و اصولگرای قزوین در فضاهای واقعی با یکدیگر تعامل ندارند و تمام فعالیت ها درون فضای مجازی صورت می گیرد که این موضوع به کلونی سازی و تقابل بیشتر منجر می شود و باید تلاش کنیم تا این رویه هرچه سریع تر اصلاح گردد.
9925/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.