به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین افزود: حماسه 9 دی مقابله دیدنی مردم ولایتمدار ایران اسلامی با فتنه آمریکایی-اسرائیلی و عوامل نفوذی آنها در داخل کشور بود.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه دشمن می خواست با ایجاد فتنه 88 در ایران کودتای مخملی راه بیاندازد، اظهار داشت: هدایت های مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم که نمایش آنرا در 9 دی دیدیم، مانع از تحقق این توطئه شوم دشمن شد.
وی با بیان اینکه مردم ما به ارزش ها و آرمان انقلاب اسلامی متعهد و پایبند هستند،اظهار داشت: مسئولان باید در خدمت رسانی به این مردم که همواره پای انقلاب و نظام ایستاده باید شب و روز نشناخته و با همه توان در پی حل مشکلات آنها باشند.
آیت الله عابدینی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه به سالروز قیام 7 دی مردم قزوین در سال 57 اشاره کرد و گفت: این حرکت جاودانه مردم قزوین در مبارزه با رژیم ستم شاهی طاغوت تحسین امام خمینی (ره) بدنبال داشت.
وی اظهار داشت: مردم مومن و انقلابی قزوین همچون دیگر هموطنان خود در آن مقطع حساس و سرنوشت ساز، سربازان ارتش را از رژیم منحوس پهلوی جدا دانسته و با رفتار خود زمینه پیوستن ارتش به انقلاب را فراهم کردند و به پیروزی انقلاب اسلامی سرعت بخشیدند.
نماینده ولی فقیه در قزوین در ادامه با اشاره به سالروز پیام تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچف رهبر شوروی، گفت: امام راحل بدرستی فروپاشی رژیم کمونیستی شوروری را پیش بینی کرده بودند و گورباچف نیز گفت که اگر پیش گویی های رهبر ایران را در نظر می گرفتیم به چنین وضعی دچار نمی شدیم.
امام جمعه قزوین در ادامه به سفر مخفیانه ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عراق اشاره کرد و افزود: ورود مخفیانه ترامپ به عراق نشانگر قدرت جریان مقاومت اسلامی و نشانگر شکست استکبار در سطح منطقه هست.
وی ادامه داد: باید خطاب به ترامپ و حامیان او گفت که اگر بعثی ها در خرمشهر و عراق باقی ماندند شما نیز می توانید در منطقه باقی بمانید.
نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان اینکه خداوند در قران به سرنوشت ظالمان اشاره کرده و به پیروزی را متعلق به مومنان دانسته است، گفت: آمریکا رو به افول است و هیچ قدرتی در منطقه ندارد.
امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شیخ باقر النمر روحانی سرشناس شیعه عربستانی بدست رژیم آل سعود اشاره کرد و گفت: تاثیر سخنان این روحانی کلنگی بر سر آل سعود رو به سقوط بود و باید اذعان کرد این گاو شیرده عمرش به سر رسیده و دیگر قادر به مقابله با جبهه مقاومت اسلامی نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت و افزود: ایشان یار دیرین امام و رهبری و یک عالم فرزانه بود که با تقوا زندگی کرد و عمر خود را صرف خدمت به اسلام و ارزش ها نمود.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.