به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز شنبه در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت استان تاکید کرد: بدون شک یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته، گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور بوده و این مساله با کارهای صورت گرفته در استان قزوین بیشتر به چشم می خورد.
وی اضافه کرد: متاسفانه در برخی نقاط روستایی استان گزارش شده که برخی پیمانکاران 2 تا 2 میلیون و 500 هزار ریال بیش از هزینه مصوب برای انشعاب گاز وجه اخذ می کنند که این موضوع در اسرع وقت باید مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گفته وی، این در حالی است که مشکل سوخت رسانی هنوز در برخی مناطق مانند اقبالیه، تاکستان و آوج به قوت خود باقی مانده است.
این مسئول با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای رفع مشکل سوخت رسانی در فصل زمستان صورت گرفته، تاکید کرد: در این رابطه برای رفع نیاز سوخت واحدهای تولیدی نیز تدابیر لازم صورت گرفته است.
فرخزاد در ادامه به اهمیت موضوع امنیت در جایگاه های عرضه سوخت استان تاکید کرد و گفت: هرگونه اقدام در این زمینه باید با هماهنگی دستگاه های ذیربط و خود جایگاه داران صورت پذیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در پایان اضافه کرد: برای رفع مشکل سوخت رسانی به برخی از دامداری های فعال سطح استان نیز اقدامات لازم باید صورت بگیرد.
9925/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.