به گزارش ایرنا، محمد اسلامی روز جمعه در جمع راهداران قزوین حاضر طرح زمستانه راهداری افزود: برای خریداری این تجهیزات و ماشین آلات که 25 دستگاه آن به استان قزوین اختصاص پیدا کرده، یک هزار و 200 میلیارد ریال هزینه صرف شده است.
وی در ادامه با تبریک روز راهدار، گفت: راهداران در شرایط سخت جوی، بی ادعا و ایثارگونه تلاش می کنند و جان خود را به خطر می اندازند تا جان هم نوعان خود به خطر نیافتد.
اسلامی با قدردانی از تلاش های راهداران، اظهار داشت: فعالیت این عزیزان در جهت حفظ ایمنی و نجات جان انسان ها نوعی عبادت محسوب می شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: فعالیت راهداران و همچنین فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که با زندگی و نیازهای اساسی مردم گره خورده است.
اسلامی با بیان اینکه کیفیت بخشی به کارها و طرح ها که افزایش رضایت مردم را بدنبال دارد باید همواره مورد توجه دستگاه ها باشد، اظهار داشت: در همین راستا اجرای طرح های ارتقای ایمنی مسیرهای ارتباطی کشور در دستور کار است و اجرای نیوجرسی و حفاظ های بتنی در سطح آزادراه ها نیز با همین هدف دنبال می شود.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه به قراردادهای این وزارتخانه با شرکت های داخلی در حوزه تهیه تجهیزات و اجرای طرح ها اشاره کرد و گفت: این قراردادها حمایت از تولید داخلی و کمک به اشتغالزایی جوانان است.
اسلامی اظهار داشت: همان گونه که در حوزه تامین مسکن قرارداد 400 هزار واحد را منعقد کردیم در حوزه راه و خط آهن نیز به زودی شاهد عقد قراردادهای قابل توجهی خواهیم بود.
وزیر راه و شهرسازی به مناسبت روز راهدار به استان قزوین سفر کرده است.
8054*3013
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.