در این مطلب می خوانیم: همان طور که همه ما می دانیم در گذشته هر شهر دارای حریمی بود که آن را محصور می کرد.دروازه شهرها اهداف مختلفی مانند دفاع،امنیت،ایمنی،تجارت و کسب عوارض داشته اند و برای همین توسط نظامیان یا مقامات شهری اداره می شدند.
دروازه شهر محلی برای نمایش انواع گوناگون اطلاعات عمومی مانند اطلاعیه های مالیاتی و عوارض،مقررات محلی و مطالبات قانونی بوده اند.
این هفته نامه سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و ورزشی در مطلبی دیگر با عنوان قفل بی تدبیری بر دستان قطعه سازان مشکلات فعالان این عرصه را به بهانه تورم قیمت قطعات یدکی مورد بررسی قرار داده و نوشته است: هفته پیش قطعه سازان کشور با ارسال نامه ای به ریاست جمهوری خواستار رفع مشکلاتی شدند که عدم حل آنها را در ظرف یک هفته موجب بیکاری گسترده و توقف تولید در صنعت قطعه سازی می دانستند.
قطعه سازان در این نامه قیمت فروش،کسری نقدینگی، دشواری های تامین مواد اولیه و همین طور تسویه خریدهای اعتباری و ارزی و ریالی مدت دار را از اصلی ترین مشکلات این حوزه عنوان کردند.
حال و هوای یلدا پای کرسی های قدیم، حس ناب کنار هم بودن، پژوهش ناباوری، درد صنعت استان، توزیع 200 میلیارد تومان ارزش افزوده در استان قزوین و فقط 50 درصد از پسماندهای تولیدی در قزوین مدیریت می شود از دیگر مطالب هفته نامه مینودر است.
هفته نامه مینودر به مدیرمسئولی عاطفه مشایخ در قزوین منتشر می شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.