در گزارش نشست اخیر پارلمان محلی نیز که بخشی از آن بدون حضور خبرنگاران برگزار شد ولایت نوشته است: آخرین نشست هفتگی پارلمان محلی قزوین در حالی برگزار شد که برای چندمین بار در ماه های اخیر، در میانه نشست علنی شورای شهر، عذر خبرنگاران را خواستند و جلسه به صورت غیرعلنی ادامه یافت.
این اتفاق در حالی به صورت مکرر رخ می دهد که شعار فراکسیون اکثریت شورای پنجم، شورای شیشه‌ای بود!
روزنامه ولایت در بخشی از این مطلب با پرداختن به بخشی از مطالب طرح شده در جلسه شورا به حضور نادررضا نوری، مدیر دهکده طبیعت اشاره کرده که خواستار حمایت شورا در راه‌اندازی پروژه هفت دره در سافاری پارک شد.
نوری همچنین در این جلسه اظهار داشت: برای راه‌اندازی این پروژه‌ها نیازی به استفاده از سهم آب باغ‌های سنتی نداریم؛ بلکه قصد داریم آب ‌های سطحی و مازاد رودخانه موجود در منطقه باراجین را در دریاچه ذخیره سازی کنیم، که از هدر رفت آب‌ها جلوگیری به عمل آید.
تیتر نخست این نشریه نیز به خبری از مدیرکل راه و شهرسازی قزوین اختصاص دارد که از بازسازی و نوسازی 2 هزار و 140 منزل مسکونی با هدف بازآفرینی محله های شهری خبر داده و گفته است: با آغاز عملیات احداث این واحدها در استان شاهد ایجاد 6 هزار و 600 شغل به طور مستقیم و غیر مستقیم خواهیم بود.
سخنان دبیر هیات شمشیر بازی استان مبنی بر اینکه این ورزش از سال آینده حرفه ای می شود و همچنین جزییات تازه از پرونده جنایت یک پسر روان پریش که با چاقو به جان مادر و خواهرش افتاد از دیگر عناوین این شماره ولایت است.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمدحسن سلیمانی در قزوین منتشر می شود.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.