حمیدرضا خانپور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون 21 واحد تولیدی و صنعتی تعطیل شده در شهرکها و نواحی صنعتی استان وحل مشکلاتی از قبیل کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، نداشتن بازار فروش، خرید مواد اولیه، نوسازی و بازسازی تجهیزات و اختلاف شرکاء که مستعد راه اندازی مجدد بوده شناسایی و با مشاوره کارشناسان، همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های خدمت رسان به چرخه تولید بازگشتند.
وی با تاکید بر حمایت و کمک به راه اندازی واحدهای بهره بردار راکد گفت: در طول 2 سال و نیم گذشته با شناسایی بیش از 200 واحد تولیدی راکد، 84 مورد مجدداً راه اندازی شده و به چرخه تولید بازگشته‌ و یا به سرمایه گذاران جدید واگذار شده است.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان محصولات این واحدهای تولیدی را شامل کاغذ و مقوا، مخازن فلزی ذخیره ای و تحت فشار، انواع ناگت و کباب لقمه، انواع شیرین کننده جایگزین شکر، پری پت، کندانسور هیتر، ورق روی، دستمال کاغذی، انواع کابینت فلزی، لبنات، شمش فولاد ساده کربنی و .... برشمرد.
خانپور در پایان تصریح کرد: هم‌اکنون 1403 قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با متقاضیان سرمایه‌گذاری منعقدشده که از این تعداد 868 واحد تولیدی با اشتغال 25 هزار 900 نفر و سرمایه‌گذاری بیش از 23 هزار میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری اخذ کردند.
گفتنی است مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین بهمراه ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا بازدید کردند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.