به گزارش عصر دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، افشین پیرنون در این نشست اظهار داشت: تخلفات شرکت های حمل و نقل کالای عمومی جاده ای شامل رعایت نکردن مقررات، ضوابط تاسیس، بهره برداری و فعالیت آنان، عدم به کارگیری ناوگان های ملکی، اخذ کمیسیون مازاد، پرداخت نکردن کرایه راننده و نیز رعایت نکردن نوبت بار بوده است.
این مسئول ادامه داد: با توجه به بررسی های صورت گرفته توسط این اداره کل، یکی از شرکت های حمل و نقل کالای جاده ای استان به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و نیز تخلف های صورت گرفته در مورد ناوگان ملکی به مدت یک ماه تعطیل شد.
پیرنون اضافه کرد: نشست کمیسیون ماده 12 با هدف نظارت دقیق بر فعالیت شرکت های حمل و نقل کالای عمومی جاده ای و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی و نیز برخورد قانونمند با شرکت های متخلف به صورت مستمر در این اداره کل برگزار می شود.
براساس این گزارش، در این نشست علاوه بر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون حمل و نقل، روسای ادارات حقوقی، حمل و نقل کالا و ایمنی و ترافیک به همراه رییس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل کالای جاده ای در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت های حمل و نقل کالای عمومی حضور داشتند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.