به گزارش ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین روز یکشنبه در مراسم آغاز به کار این کمیته گفت: با تشکیل این کارگروه، تامین و تخصیص لاستیک از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و توزیع آن در محل پایانه کالای قزوین به طور روزانه انجام می‌شود.
افشین پیرنون با تاکید بر اینکه پیگیری مطالبات رانندگان در دستور کار جدی قرار دارد،اظهار داشت: کارشناسان این اداره کل با حضور مستمر در پایانه کالای استان و رصد امور مربوط به حمل و نقل کالا بر فعالیت های این حوزه کنترل و نظارت دارند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: فعالیت 12 هزار نفر راننده و9 هزار و 342 دستگاه ناوگان باری در استان قزوین نشان از اهمیت این بخش است.
به گفته پیرنون همچنین در این حوزه 84 شرکت حمل و نقل داخلی و 2 شرکت بین المللی در استان قزوین مشغول خدمت رسانی هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآور شد: طی6 ماهه اول سال جاری، چهار میلیون و 600 هزار تن کالا توسط ناوگان کالای جاده ای استان جابه جا شده که این میزان افزایش حدود هفت درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل جاده‌ای می توانند هرگونه انتقاد، شکایت و دیدگاه خود را در حوزه حمل و نقل جاده‌ای شامل دریافت کمیسیون اضافی، وضعیت خدمات رسانی در شبکه جاده ای، وضعیت عملکردی شرکت‌های حمل و نقل و دیگر نکات مورد نظر را از طریق سامانه تلفن پاسخگوی 141 (داخلی 5)، سامانه پیامکی 3000141، پایگاه اطلاع رسانی www.141.ir و یا صندوق پستی 3773-14155 به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انعکاس دهند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.