مصطفی پناهنده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تامین لاستیک یارانه‌ای از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و توزیع آن نیز توسط انجمن‌های صنفی و عاملان فروش لاستیک به شکل روزمره انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه از ابتدای مردادماه امسال تامین و توزیع لاستیک سنگین باری در دستور کار قرار گرفت، اضافه کرد: در استان همدان 97 شرکت حمل ‌و نقل کالا وجود دارد که از این تعداد 92 شرکت فعال است.
مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای همدان اظهار داشت: همچنین طرح گسترده بیمه تکمیلی رانندگان حمل ‌و نقل جاده‌ای در این استان اجرایی شد.
وی ادامه داد: طرح رایگان بیمه تکمیلی برای رانندگان حمل ‌و نقل کالا به همراه همسرانشان اجرایی شده است و ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان از اول مردادماه آغاز شده و تا پانزدهم همین‌ماه ادامه دارد.
پناهنده خاطرنشان کرد: در مرحله اول بدون پرداخت هزینه، رانندگان و همسران آنها و در مرحله بعد تمامی اعضای خانواده رانندگان، زیرپوشش قرار گرفته است و از خدمات رایگان برخوردار می شوند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر 12 هزار و 137 ناوگان حمل ‌و نقل عمومی کالا با بیش از 19 هزار راننده فعال در این حوزه مشغول به خدمت هستند.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.