به گزارش روز چهارشنبه اداره ‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده افزود: ثبت ‌نام بیمه تکمیلی رانندگان از اول مرداد ماه آغاز شده و تا پانزدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در مرحله اول بدون پرداخت هزینه، رانندگان و همسران آنها و در مرحله بعد تمام اعضای خانواده رانندگان، زیرپوشش قرار گرفته و از خدمات رایگان برخوردار خواهند شد.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: رانندگان شاغل در بخش حمل و نقل برون شهری(جاده‌ای) کالا می‌توانند برای ثبت‌نام و استفاده از خدمات بیمه تکمیلی به انجمن‌های صنفی رانندگان استان مراجعه کنند.
معاون حمل و نقل اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه با اشاره به عملیاتی شدن توزیع لاستیک حواله‌ ای در استان، خاطرنشان کرد: صدور حواله دریافت لاستیک برای رانندگان حمل و نقل کالا عملیاتی شده و رانندگان می‌توانند پس از دریافت حواله از انجمن‌های صنفی و پس از تایید اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به نمایندگی‌های توزیع لاستیک در سراسر استان مراجعه کرده و لاستیک دریافت کنند.
پناهنده در ادامه با تاکید بر اینکه هم اکنون تردد حمل کالای استان در محورهای ارتباطی در جریان است افزود: تمام مراکز تولید بار در استان فعال و تردد نیز در حالت عادی است.
وی با بیان اینکه در استان همدان 96 شرکت حمل و نقل کالا وجود دارد که 92 شرکت آن فعال است یادآور شد: در حال حاضر 12 هزار و 137 ناوگان حمل و نقل عمومی کالا با بیش از 19 هزار راننده فعال در این حوزه مشغول به خدمت هستند.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.