اکبر اسکندری نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره در سه بخش مختلف با هدف تبیین اهمیت عفاف و حجاب در تقویت ایمان و ارزشهای اسلامی و حفظ بنیان خانواده‌ها برگزار می شود.
وی با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: افزایش آگاهی های عمومی در حوزه عفاف و حجاب، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، تقویت فرهنگ عفاف و حجاب و تشویق به تولید و حمایت از آثار مکتوب و فعالیت های فرهنگی دیجیتال از اهداف این جشنواره است.
این مسئول یادآور شد: مسابقه کتابخوانی عفاف و حجاب این جشنواره از کتاب نقش و رسالت زن، عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی- اسلامی که برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری است برگزار می شود.
اسکندری نژاد افزود: بخش دوم این جشنواره به مسابقه برترین فعالیت های فرهنگی و محتوای تولیدی در فضای مجازی با موضوع عفاف و حجاب اختصاص دارد و به نفرات برتر شرکت کننده جوایزی اهدا خواهد شد.
وی اضافه کرد: بخش سوم این جشنواره نیز به انتخاب برترین کتاب در حوزه عفاف و حجاب اختصاص یافته است و مولفان و ناشرانی که در حوزه عفاف و حجاب آثار مکتوبی دارند می توانند آثار خود را برای داوری به دبیرخانه ارسال کنند.
این مسئول اضافه کرد: شرکت کنندگان برای شرکت در این جشنواره باید بالاتر از هشت سال سن داشته و بومی استان قزوین بوده و برای ارسال آثار تا 30 دی ماه به سایت ghazvin.farhang.gov.ir مراجعه کنند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.