به گزارش ایرنا،عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در سومین اجلاس استانی نماز قزوین که با موضوع 'نماز و فضای مجازی' برگزار شد،افزود: با تولید محتوای مناسب در خصوص نماز در این فضا شاهد ترغیب بیشتر جامعه به سمت این فریضه واجب الهی خواهیم بود.
استاندار قزوین همچنین گفت: امروز نه یک قشر مرفه و خاص بلکه همه اقشار براحتی به شبکه های مجازی دسترسی دارند و این می تواند یک ظرفیت خوب برای معرفی آثار و برکات نماز و ترویج این فریضه بین جامعه باشد.
وی اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید از فرصت های فضای مجازی استفاده کرده و آنها را در جهت پیشبرد اهداف متعالی انقلاب و نظام به کار بگیریم.
زاهدی خاطرنشان کرد: نباید نسبت به استفاده از امکانات جدید و نوین به منظور تبلیغ معارف دینی و الهی غفلت کنیم.
وی با بیان اینکه فضای مجازی عرصه تهدیدها و فرصت های زیادی است، اظهار کرد: به منظور تبدیل تهدیدها به فرصت در این فضا که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست باید محتوای مناسب تولید کنیم.
استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه همه موجودات عالم دارای روح پرستش هستند و به دنبال پرستش معبود خود می باشند، اضافه کرد: تفاوت انسان با سایر جانداران در نوع آفرینش آنهاست.
وی با اشاره به قدرت تفکر و تعقل در انسان، ادامه داد: نماز به نوعی نقطه اتصال و ارتباط بین افراد و خداوند به عنوان پروردگار و خالق خود است.
زاهدی با بیان اینکه در خصوص ترویج فرهنگ نماز باید یک وجدان عمومی ایجاد کنیم، افزود: باید در این حوزه برنامه ها و کارهای خود را به عرصه عمل بیاوریم.
اجلاس کشوری نماز امسال به میزبانی هرمزگان در بندرعباس برگزار خواهد شد.
قزوین یکبار میزبانی اجلاس سراسری نماز کشور بوده است.
بیست و چهارمین دوره اجلاس سراسری نماز کشور سال 94 به میزبانی قزوین برگزار شده بود.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.