اکبر اسکندر نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی و پیاده روی زائران حضرت سید الشهدا(ع) تا کربلا، یک بخش جنبی دیگر در قالب اینستاگرام با عنوان از توس تا نینوا به این جشنواره افزوده شده تا از این طریق زائران بتوانند تصاویر، مستندهای 60 ثانیه ای و دل نوشته های خود را ارسال کنند.
این مسئول همچنین گفت: علاقه مندان این بخش می توانند محتوای دیجیتال خود از پیاده روی اربعین را با هشتگ # از_ توس_ تا_ نینوا منتشر کرده و در این مسابقه شرکت کنند.
وی، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با سیره اهل‌ بیت (ع) به‌ ویژه حضرت امام رضا (ع) در فضای مجازی، تجلیل و تقدیر از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و تولید محتوا با رویکرد ارزشی، دینی و انقلابی در فضای مجازی را از مهم‌ترین اهداف ششمین جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در فضای مجازی عنوان کرد.
اسکندر نژاد افزود: این جشنواره در سه بخش فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال، تولید محتوای دیجیتال و ایده‌های دیجیتال رضوی برگزار می‌شود و در این فراخوان فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال به‌عنوان یکی از محورهای کلی جشنواره در نظر گرفته‌شده است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.