به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی موسوی اجاق در جمع خبرنگاران گفت: علاقه مندان به شرکت در مسابقه چهل حدیث رضوی می توانند به صورت حضوری و غیرحضوری با هم رقابت کنند که بخش غیرحضوری از 24 تیرماه به مدت یک هفته آغاز شده است.
وی افزود: بخش غیرحضوری مسابقه چهل حدیث رضوی توسط داوران به صورت ارتباط تلفنی و اینترنتی به اطلاع شرکت کنندگان می رسد و بخش حضوری جشنواره نیز آذر ماه امسال در منطقه آزاد قشم برگزار خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: مسابقه حفظ چهل حدیث رضوی شاخه ای از پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که می تواند نقش تعیین کننده ای برای آشنایی هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم با معارف حضرت امام رضا (ع) در راستای تقویت بنیان خانواده و پاسخگویی به جریان های نوظهور مخالف و معاند داشته باشد.
وی اضافه کرد: گسترش فعالیت های فرهنگی مرتبط با سیره پاک اهل بیت پیامبر (ص) به ویژه حضرت امام رضا (ع)، شناسایی، معرفی و تجلیل از حافظان برگزیده احادیث رضوی، کمک به توسعه و ترویج حفظ حدیث، ترغیب جامعه به حفظ و به کارگیری معارف رضوی از مهم ترین هدف این جشنواره است که برای دومین سال پیاپی به میزبانی قشم برگزار می شود.
خبرنگار: محمد ملاحمزه زاده ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
8123/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.