مهدیه سادات میرناصری روز دوشنبه در سومین کارگروه فرهنگی و اجتماعی بازآفرینی شهری قزوین افزود: تمرکز در حوزه عمران و بهسازی کالبدی بدون توجه به مسایل اجتماعی و داشتن برنامه برای آنها نمی تواند برنامه بازآفرینی را به اهداف مورد نظر خود برساند.
وی اظهار داشت: شرکت عمران و مسکن سازان شهرداری قزوین طی یک سال گذشته تحلیل‌ها و اقدام های زیادی در نواحی ناکارآمد شهری انجام داده که مهمترین آنها به محدوده هادی آباد اختصاص دارد.
میرناصری افزود: مساحت محدوده خیابان مجاهد (محله هادی آباد) 58 هکتار است و 27 هزار نفر در این محدوده ساکن هستند.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان شهرداری قزوین با بیان اینکه بیشترین ساکنان هادی آباد برای نوسازی واحدهای مسکونی خود رغبت نشان می دهند، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح بازآفرینی شهری می توان آسیب های اجتماعی موجود در این محله را تا حد زیادی کاهش داد.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان شهرداری قزوین اظهار داشت: برای حل مسایل و مشکلات زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی این محله برنامه ریزی های خوبی انجام شده است که اجرا و پیاده سازی مطلوب آنها به مشارکت شهروندان ساکن در آن نیازمند است.
وی همچنین گفت: این محله نیازمند خانه جوانان است و باید موضوعات مرتبط با این قشر که در هادی آباد ساکن هستند با جدیت و تمرکز بیشتری از سوی مسئولان ذیربط دنبال و پیگیری شود.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.