علی فرخزاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتبارات مربوط به جرایم راهنمایی و رانندگی هریک از استان ها پس از واریز به خزانه، دوباره به استان مربوطه بازگشته و در این رابطه نیز 70 درصد آن در حوزه راه های شهری و 30 درصد آن در بخش روستایی هزینه می شود.
وی ادامه داد: برای رفع نقاط حادثه خیز امسال این مبلغ به استان ابلاغ شده که به ترتیب اولویت و پس از استعلام از دستگاه های تخصصی شامل پلیس راه، پلیس راهور و اداره کل راهداری و حمل و نقل، اقدامات لازم را به عمل آورده تا هزینه های یاد شده در بخش روبنایی مورد استفاده قرار گیرد.
فرخزاد اضافه کرد: در کمیته راه ها و ایمنی نیز بحث های تخصصی در این باره مطرح و با ترتیب اولویت های بیشتر و با استفاده از اعتبارات جرایم راهنمایی و رانندگی نسبت به تجهیز تاسیسات روبنایی راه ها استقاده به عمل خواهد آمد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین تاکید کرد: بیشتر نقاط حادثه خیز استان قزوین با انجام برخی کارهای ساده و هزینه های کم مانند خط کشی، احداث روشنایی و یا نصب دوربین مرتفع می شوند.
توجه به جلو هنگام رانندگی از دیگر توصیه های رئیس پلیس راه استان قزوین به رانندگان بود.
6 هزار و 670 کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که 220 کیلومتر آن آزادراه،270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و بقیه نیز راه آسفالته روستایی است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.