سرهنگ محمدعلی عظیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لازم است برای جلوگیری از سوانح، رانندگان با صبر و حوصله و دقت بیشتری طی مسیر کنند تا خود و سرنشینان به سلامت به مقصد برسند.
وی اظهار داشت: حضور عوامل پلیس راه در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار، پررنگ تر است و تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا مشکلی در آمد و شد خودروها بوجود نیاید.
عظیمی اظهار داشت: گشت های خودرویی پلیس راه، تمام مسیرهای ارتباطی به ویژه راه های اصلی و فرعی را با حساسیت بیشتری رصد می کنند تا زائران صحیح و سالم بازگردند.
عظیمی افزود: از رانندگان و سرنشینان خودروها انتظار می رود در بستن کمربند ایمنی کوتاهی نکنند و رانندگان نیز با صبر و حوصله و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان به وقوع یک فقره تصادف رانندگی در خط جنوبی آزادراه زنجان - قزوین اشاره کرد و گفت: این حادثه حوالی ساعت 15:30 عصر روز جمعه 11/ آبان/ در کیلومتر 72 این آزاد راه، اتفاق افتاد و راننده وانت پیکان در برخورد با کامیون کشنده جان باخت.
عظیمی افزود: کامیون کشنده به دلیل توجه نداشتن راننده به جلو که ناشی از خستگی و خواب آلودگی بود با این وانت پیکان برخورد کرد و راننده وانت به دلیل شدت صدمات وارده در صحنه تصادف جان سپرد.
به گزارش ایرنا، از ابتدای مهر امسال تاکنون قریب 17 نفر در مسیرهای مختلف ارتباطی این استان جان خود را از دست داده اند.
6 ماه نخست امسال (ابتدای فروردین تا پایان شهریور) 118 نفر در مسیرهای ارتباطی این استان در سر صحنه تصادف جان باختند که این رقم در مدت مشابه پارسال 94 نفر بود.
زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزادراه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.