سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: پیکر شهید خدمت استوار بهزاد خلخالی که بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی سواری پراید جان خود را از دست داد روز یکشنبه /11 شهریور/ در مزار پائین شهر زنجان دفن شد.
وی اظهار داشت: این مامور پلیس راه که جوانی مجرد و 25 ساله بود در خط شمالی آزاد راه زنجان - تبریز بر اثر بی توجهی و بی احتیاطی این راننده خاطی، جانش را از دست داد.
شیرمحمدی افزود: یکشنبه شب /11 شهریور/ آئین شام غریبان این شهید خدمت در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب واقع در شهرک گلشهر و با حضور پررنگ مردم و بستگان مرحوم برگزار شد و مجلس ترحیم نیز به منظور تسلی خاطر بازماندگان12 شهریور در امام زاده سید ابراهیم (ع)، برپا خواهد شد.
وی تصریح کرد: همچنین دهم شهریور در سانحه دیگری که در مسیر ارتباطی خدابنده - همدان به علت برخورد تراکتور با موتورسیکلت اتفاق افتاد راکب موتورسیکلت فوت کرد که دلیل آن نیز ازسوی کارشناسان پلیس راه، بی توجهی راننده تراکتور و رعایت نکردن حق تقدم از جانب وی، تشخیص داده شد.
به گزارش ایرنا، 11 اردیبشهت امسال نیز 2 تن از ماموران گشت پلیس راه این استان بر اثر سانحه رانندگی در آزادراه زنجان -تبریز، جان خود را در حین انجام وظیفه از دست دادند.
ستوان سوم جواد فیروزی و استوار وظیفه مسعود احدی بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون بنز باری با خودروی سمند پلیس راه زنجان، جان باختند.
راننده کامیون که از مبدا شیراز به مقصد تبریز در حال حرکت بود به علت خستگی و خواب آلودگی از مسیر اصلی منحرف شد و با ورود به خط جنوبی با خودرو گشت پلیس راه به شدت برخورد کرد.
در چهار ماه نخست امسال 73 نفر و در مدت مشابه سال قبل 63 نفر بر اثر وقوع تصادف های جاده ای در زنجان کشته شدند.
استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزادراه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.