مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: خبرنگار صدا و سیما با آوردن گل و شیرینی نمی‌تواند موضع شهرداری در برخورد با تخلفات را تغییر دهد.

به گزارش ایلنا، یک‌ماه پیش بود که خبری مبنی بر مضروب شدن خبرنگار صدا و سیما به دست ماموران شهرداری که برای تخریب یک ساختمان غیرمجاز اقدام کرده‌بودند، در شبکه‌‌های مجازی منتشر شد. این خبر ساعتی بعد ازطرف روابط عمومی صداوسیمای قزوین نیز تایید شد.

اما ماجرا چه بود؟ چهاردیواری غیرمجاز ساخته شده، در منطقه یک در ناحیه منفصل شهری و در حاشیه شهر بوده و به طبع محل عبور مرور افراد غیربومی نبوده است.

این ساختمان به طور غیرقانونی در محدوده منطقه یک شهرداری ساخته شده و طی دو مرحله‌ای که ماموران شهرداری برای تذکر و بعد، تخریب این ساختمان به محل رفته بودند، ازسوی مالک و اقوام او مورد حمله قرار گرفته بودند.

این بار هم ماموران برای تخریب این ساختمان با حضور ماموران نیروی انتظامی و با حکم قضایی مراجعه کرده بودند که مالک و چند نفر از اقوام او با سلاح سرد به سمت آنها حمله کرده و مانع تخریب شدند. این موضوع باعث درگیری بین ماموران و افراد حاضر در محل شد.

اما چند روز بعد خبری منتشر شد که مدعی بود خبرنگار صداوسیما به دست ماموران مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

بررسی‌های بعدی نشان داد که خبرنگار مورد نظر یکی از نزدیکان مالک ساختمان غیرمجاز بوده و برای جلوگیری از تخریب ساختمان در محل حاضر بوده است.

پیمان پژمان‌فرد، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین در این‌باره گفت: امیدواریم مسئولان محترم با افرادی که قصد سوء‌استفاده از جایگاه والای خبرنگاری را دارند برخوردکنند و اجازه ندهند سپهر رسانه‌ای استان که همیشه با آزادگی و حریت از حقوق بیت المال ، قانون و مبارزه با  متخلفین دفاع کرده است، خدشه دار شود.

وی ادامه داد: بنا بر گزارش‌های رسیده خبرنگار صدا و سیما به دلیل مشارکت با متخلفان ساخت و ساز و تغییر کاربری غیر مجاز با قرارتامین آزاد است.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین افزود: خبرنگار صدا و سیما با آوردن گل و شیرینی که البته مورد تقدیر است نمی‌تواند موضع شهرداری در  برخورد با تخلفات را تغییر داده و  چهره زشت تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی کشاورزی و ساخت و سازهای غیر قانونی را پاک کند.

پژمان‌فرد در پایان گفت: با توجه به گزارشات نیروی انتظامی، بررسی‌های قضایی و ابهامات موجود درباره حضور خبرنگار صداوسیما در محل تخلف، بررسی موضوع به مراجع قضایی واگذار شده تا پس از اعلام نتیجه، اطلاع‌رسانی لازم صورت پذیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.