به گزارش ایرنا، علیرضا آقاجری با اشاره به گزارش‌های دریافتی از ادارات مربوطه در ارتباط با کاهش تصرفات اراضی در سه ماهه اخیر در شهرستان پردیس افزود: حفاظت از اموال دولتی در هر حوزه به متولیان ذیربط سپرده شده است.
وی در ادامه افزود: چنانچه کوتاهی و قصوری در این زمینه انجام شود دستگاه قضایی بدون تعارف و چشم پوشی پیش از هر اقدامی، برابر ماده قانونی با رئیس دستگاه مذکور برخورد خواهد کرد، دستگاه قضایی به هیچ عنوان سهل انگاری مسئولان را در این زمینه نمی‌پذیرد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس با اشاره به وظایف ذاتی دستگاه‌های دولتی خاطر نشان کرد: شهرداری‌ها، اداره منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، مسکن و شهرسازی و سایر مراجع مسئول درجهت نگهداری از اموال خود و جلوگیری از هرگونه تخلف و دخل و تصرف، وظیفه مشخصی دارند و سهل انگاری از آنها در مباحث پذیرفته نیست.
آقاجری تصریح کرد: با روسای متخلف ادارات که به متجاوزان عرصه های ملی و اموال بیت المال فرصت سودجویی بدهند، بر اساس قانون با تخلف آن مسئول برخورد قضایی می‌کنیم.
وی ضمن اعلام حمایت دستگاه قضایی از همه نهادهای دولتی این شهرستان در برخورد با تخلفات ساخت و ساز و تصرف عرصه‌های ملی از مسولان خواست تا بدون چشم پوشی در حفظ حقوق بیت المال به وظیفه قانونی خود عمل کنند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس در خصوص تخلفات ساختمانی در مناطق مختلف شهرستان پردیس و اراضی محدوده هوا فضای بومهن گفت: برخورد قاطع با تخلف ساخت و سازهای غیرمجاز در دستور کاردستگاه قضایی است، بدون قبول هیچ توجیهی برای متخلفان و سودجویانی که ساخت و سازهای غیرقانونی انجام دهند احکام قضایی صادر خواهد شد.
تهرام/ 9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.