به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان قزوین، محمد حسین کیامنی روز یکشنبه با اشاره به اهمیت برگزاری کلاس‌های آموزشی متنوع و کارآمد برای مددجویان،اظهار داشت: با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای شهرستان بوئین زهرا، از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه، 83 مددجوی این زندان در چهار دوره کلاس فنی ‌و حرفه‌ای شرکت نموده‌اند.
وی اظهار داشت: این دوره‌ها شامل زعفران کاری، پرورش زنبور عسل، لوله کشی گاز خانگی، تجاری و برق کار ساختمان بوده و مورد استقبال مددجویان قرار گرفته اند.
رییس زندان بوئین زهرا اظهار داشت: آموزش های فنی‌ و ‌حرفه‌ای موجب می‌شود تا محکومین در مدت زمان تحمل کیفر ضمن بازپروری، با اشتغال و حرفه‌آموزی آشنا شده و با اخذ مدرک در بیرون از زندان به کسب و کار بپردازند.
کیامینی تاکید کرد: مددجویان می‌توانند پس از اتمام محکومیت خود با در دست داشتن گواهینامه فنی‌و‌حرفه ای از تسهیلاتی که توسط مراجع حمایتی ارائه می‌شود بهره لازم را برده و نسبت به بازگشت در جامعه گام موثری بردارند.
وی در پایان از توسعه دوره‌های فنی وحرفه‌ای در زندان بویین زهرا خبرداد و یادآور شد: با گسترش برنامه‌های شغلی در زندان، بسترهای در آمدزایی مناسب برای مددجویان فراهم می‌شود تا پس از آزادی مرتکب تکرار جرم نشود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.