به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز سه شنبه در نشست کارگروه توسعه اشتغال استان قزوین افزود: دشمن می خواهد از طریق انتشار خبرهای نادرست و دروغین و ایجاد التهاب در جامعه به اهداف خود دست پیدا کند بنابراین در این خصوص باید هوشیار باشیم.
این مسئول گفت: باید تلاش کنیم تا قیمت های کاذب و حبابی که در فضای مجازی منتشر می شوند نباید اقتصاد و کسب و کارها را تحت تاثیر قرار دهند.
وی با بیان اینکه دشمن می تواند بدون کم ترین هزینه از طریق فضای مجازی به اجرای نقشه های شوم خود بپردازد، اظهار داشت: نباید اسیر جنگ تبلیغاتی و روانی دشمنان در این فضا شویم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به مشکلات اقتصادی فعلی کشور، گفت: اعتراض های صنفی در چارچوب قانون وارد و حق طبیعی اصناف است اما عبور از خطوط قرمز جرم بوده و به ضرر همه اعضای جامعه تمام می شود.
وی در ادامه با اشاره به نقش صادرات در رونق تولید و اشتغالزایی،اظهار داشت: صادرات استان طی نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 41 درصد رشد داشته که این آمار نشان دهنده برنامه ریزی های درست و منطقی دولت در جهت رفع موانع اقتصادی است.
حبیبی، ظرفیت های اقتصادی کشور را فراوان و متنوع خواند و افزود: باید با تلاش هرچه بیشتر مدیران و دست اندرکاران اقتصاد کشور به مردم اطمینان داد که شرایط اقتصادی بهبود یافته و از سختی ها عبور خواهیم کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در ادامه خواستار جدیت دستگاه های اجرایی ذیربط و بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی شد.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.