به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی پلیس فتا استان گلستان، سروان وحید صاحبکاران اظهار داشت: انتخابات سالم، انتخاباتی است که مبتنی بر انصاف و کرامت انسانی باشد، از این رو هرگونه رفتار یا گفتاری که با مقوله کرامت انسان‌ها در رقابت‌های انتخاباتی مغایرت داشته باشد، غیرقابل قبول به شمار می‌رود.

وی افزود: رفتارهایی که کرامت افراد را در مبارزات انتخاباتی مورد خدشه قرار می‌دهند، جزء اعمال نامشروع به شمار می‌روند و قوانین انتخاباتی نیز به تقبیح این دسته از اعمال مبادرت می‌کنند و این موارد به گونه‌ای است که معمولاً اصل آزادی و برابری انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان را مخدوش می‌کند.

مسئول پلیس فتا استان گلستان تصریح کرد: قوانین انتخاباتی حاکم بر کارزارهای انتخاباتی در ایران و حتی قوانین کیفری، این دسته از اعمال را به صراحت، مورد مجازات قرار داده‌اند، که می‌توان به ماده 608 قانون مجازات اسلامی اشاره کرد که توهین به افراد مانند فحاشی و استعمال الفاظ رکیک چنانکه سبب حد قذف نباشد را جرم‌انگاری کرده و مجازات‌هایی برای آنها قائل شده است.

وی اظهار داشت: ماده 65 قانون انتخابات نیز بیان می‌کند که داوطلبان نمایندگی و طرفداران آنان به هیچ وجه مجاز به تبلیغ سوء علیه داوطلبان دیگر نبوده و تنها می‌توانند شایستگی‌های خود یا داوطلب مورد نظر را مطرح کنند.

وی اظهار کرد: هرگونه هتک حیثیت و انتشار اکاذیب در خصوص نامزدهای انتخاباتی ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون رفتار خواهند شد.

برنامه سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان گلستان

به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، حسین مومنی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از سفر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در 19 فروردین به استان گلستان خبر داد.

وی افزود: محمود واعظی در راستای افتتاح متمرکز پروژه‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و انعقاد تفاهم‌نامه توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار(تکاپو) در حوزه ICT استان گلستان با  بخش خصوصی روز شنبه به همراه ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  وارد استان گلستان می‌شود.

مومنی گفت: دیدار با مردم روستای محمدآباد و افتتاح پروژه اینترنت USO پرسرعت روستایی از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات در استان گلستان است.

معاون استاندار گلستان: بنگاه‌های کوچک و متوسط در گلستان تویت شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: باید نگاه اقتصادی ما متمرکز بر بنگاههای کوچک و متوسط باشد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری آق قلا، محمود ربیعی در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان، ظرفیت بزرگان، علماء و روحانیون در مشورت و کمک نمودن در تصمیم گیری ها بسیار تاثیرگذار دانست.

وی موقعیت شهرستان آق قلا را استراتژیک داست، نزدیکی به مرکز استان، دسترسی آسان به فرودگاه، راه آهن و مسیر ریلی،مرزی بودن و همجواری با کشورترکمنستان، قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی جاده اینچه برون ، حاصلخیز بودن زمینهای کشاورزی و داشتن مردمی فعال در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را از ویژگی‌های خاص و مورد توجه این شهرستان اعلام کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان با اشاره به شعار سال رهبر فرزانه انقلاب در سال 95، تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول ریاست جمهوری را نخستین اقدام دولت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری بیان داشت، آرامش، تثبیت و رونق اقتصادی حاکم بر جامعه، افزایش رشد 7 درصدی اقتصادی، کاهش نرخ تورم، افزایش و توسعه صادرات نفتی و غیر نفتی به زعم مرکز آمار ایران را از افتخارات و کارنامه درخشان دولت یازدهم دانست.

وی، موافقت سازمان محیط زیست کشور در بحث جزیره آشوراده و ایجاد مرکز گردشگری را از اتفاقات بسیار خوب دولت یازدهم در راستای اشتغالزائی و توسعه صنعت توریست بیان داشت.

ربیعی وجود منطقه آزاد تجاری را یکی از جهش‌های اقتصادی استان ها و شهرستان‌های مرزی دانست، استقرار بندر خشک اینچه برون و پیگیری احداث راه آهن گرگان به مشهد و اتصال ریلی استان‌های گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی را عزم جدی دولتمردان در توسعه استان اعلام کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان از کسب رتبه هفتم استان در سطح کشور با جذب 4500 میلیارد ریال تسهیلات رفع موانع تولید خبر داد و افزود: سهم استان گلستان در تسهیلات رفع موانع تولید 4220 میلیارد ریال بوده که در سال گذشته 4500 میلیارد ریال و رشدی بالای 100 درصدی جذب اعتبار انجام شد و در بازنگری مقایسه ای استانی با توجه به استقرار 1100 واحد تولیدی و صنعتی به تناسب تعداد واحدهای تولیدی قطعا رتبه برتر کشوری را کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 607035
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.