به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه که در اختیار رسانه های جمعی قرار گرفته و بدنبال انتشار خبری از سوی بعضی رسانه ها مبنی بر احداث یک پروژه و ارتباط آن با شهدا، آمده است: بی شک شهرداری محمدیه با هر جریان و تفکری که بخواهد کوچکترین هتک حرمتی بر جانفشانی‌های بزرگمردان این سرزمین داشته باشد، به جد برخورد کرده و جای هیچ بخششی نخواهد بود.
شهرداری محمدیه در این بیانیه تاکید کرده است: طرح وضوخانه در پارک تمدن و مزار شهدای گمنام، بنابر نیاز شهروندان و درخواست آنان در حال اجراست، اما به دلیل بدسلیقگی عکاس و سواستفاده جریان معاند، فضایی مبنی بر توهین و سواستفاده از نام شهدا به ویژه کنگره سه هزار شهید استان در فضای مجازی به راه افتاده است و این امر چیزی جز ادامه حربه‌های جریان معاند نمی‌باشد و هیچ هتک حرمتی به ساحت شهدای گرانقدر استان انجام نشده است.
شهرداری محمدیه همچنین آورده است: مجموعه مدیریتی شهرداری محمدیه در پی بد سلیقگی صورت گرفته در این مجموعه، تذکرات لازم را به مسئولان مربوطه داده و از خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم در خصوص مشکل پیش آمده پوزش می‌طلبد و امیدواریم بتوانیم آنچه را که شهدا بر گردن ما حق دارند، به نحو احسن انجام دهیم.
هفته گشته کلنگ زنی یک باب سرویس بهداشتی در یکی از بوستان‌های شهر محمدیه و بنر مربوط به آن حواشی را ایجاد کرد و موجب واکنش رسانه ها شد.
استاندار قزوین دستور پیگیری این ماجرا و برخورد با عوامل اهمال احتمالی را صادر کرده است.
شهر محمدیه (زیباشهر) از توابع شهرستان البرز در 15 کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.