به گزارش ایرنا، علی صالحی جمعه با بیان اینکه پس از انتشار این مطلب در فضای مجازی و توهین انجام شده تشکیل پرونده قضایی برای عوامل این اقدام در دستور کار قرار گرفت افزود: مدیر روابط عمومی نهاد متولی امر که مسئولیت مستقیم نظارت بر تبلیغات فرهنگی در شهر شیراز را بر عهده داشته است دستگیر و هم اکنون در بازداشت است.
وی همچنین از دستگیری دو نفر دیگر از دست اندرکاران طراحی بنر توهین آمیز در ظهر امروز جمعه سخن گفت و اظهار داشت: پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز با نظارت مستقیم دادستان در شعبه ویژه بازپرسی در مرحله تحقیقات اولیه است.
دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: تحقیقات تا روشن شدن ابعاد احتمالی پنهان موضوع ادامه خواهد داشت و با مرتکبان در چارچوب قانون و با قاطیت برخورد خواهد شد.
شامگاه چهارشنبه (چهارم مهر 97) عکسی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه واحد تبلیغات شهری شهرداری شیراز در بنری که در میدان نمازی این شهر نصب شده، عکسی متعلق به سربازان رژیم صهیونیستی را به عنوان رزمندگان دفاع مقدس استفاده کرده است.
متعاقب آن شهردار شیراز در نامه ای به رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، دستور بررسی موضوع نصب بنر با تصویری مذموم و غیرمرتبط با هفته دفاع مقدس در شیراز و برخورد جدی با تولید کنندگان این محتوای تصویری را صادر کرد.
حیدر اسکندر پور، در این نامه ضمن عذرخواهی از مردم متدین و شریف شیراز اضافه کرد: لازم است سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نیز ضمن عذرخواهی از مردم فهیم، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و همرزمانمان در دفاع مقدس، به ریشه های مشکوک این موضوع سریعا رسیدگی و گزارش آن را به مردم شیراز اعلام کند.
احمد رضا دستغیب، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در نامه ای خطاب به رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر شیراز، خواستار بررسی این موضوع و برخورد جدی با دست اندرکاران آن شد.
9873/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.