در این مطلب که به قلم میترا بهرامی نوشته شده می خوانیم: مهرماه امسال هم مانند سال های پیش در حالی آغاز می شود که برخی دانش آموزان به دلایل مختلف از درس و مدرسه محروم شده اند تا آنجا که به گفته رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش آمارها حکایت از وجود 140 هزار کودک بازمانده از تحصیل شناسایی شده دارد و طبق اظهارات مسئولان اداره کل آموزش و پرورش قزوین این آمار در استان ما حدود 798 نفر است.
این مطلب افزوده است: چنانکه رضا طاهرخانی معاون آموزش ابتدایی این اداره کل اخیرا گفته با اینکه امسال اطلاعات اسمی این تعداد دانش آموز بازمانده از تحصیل اعلام شده، پیش بینی می شود تنها 375 نفر از آنان ابتدای مهرماه وارد مدرسه شوند.
سال گذشته هم سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از شناسایی 979 کودک بازمانده از تحصیل در استان خبر داده و گفته بود که 786 نفر آنها با نشانی، قابل دسترسی هستند.
یک بار هم سال 94 فریدون همتی، استاندار وقت قزوین با اشاره به وجود بیش از 6 هزار کودک بازمانده از آموزش در قزوین، این مساله را مغایر با شان استان دانسته بود.
از تمرکز قدرت تا بی اعتمادی، اداره شهر با همراهی سازمان های مردم نهاد در گفت و گو با یک فعال مدنی، گزارشی از افزایش سرانه فضای سبز در قزوین با تیتر جریان سبزینگی در شریان های شهر، روایت قهرمان کاراته از شکست حریفش در فینال مسابقات کاراته بازی های آسیایی با تیتر ترس را در چشمان حریف دیدم از دیگر عناوین این شماره پیام شهر است.
در این شماره از پیام شهر گزارشی نیز درباره طرح عابریار با تیتر قزوینی های قانون مدار به چاپ رسیده که در آن از تاثیر این طرح در افزایش 20 درصدی ضریب ایمنی خبر داده است.
پیام شهر در شماره جدید خود گزارشی هم از فعالیت تاکسی اینترنتی شهرداری قزوین و همچنین روایتی از زندگی یک جانباز شیمیایی منتشر کرده است.
هفته نامه پیام شهر نشریه رسمی شهرداری قزوین است که با مدیرمسئولی امیر رجبی و سردبیری منیژه زیرک منتشر می شود.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.