به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید یزدان پناه روز شنبه در مراسم جشن شکوفه ها که به صورت نمادین در مدرسه شهید نازپروریان 22 بهمن برگزار شد ، افزود: کتاب های تقویتی با مطالب سنگین و غیرضروری برای این مقطع تحصیلی، به ذهن دانش آموزان فشار می آورد و وقت بازی و استراحت را از آنها می گیرد.
او اظهار داشت: والدین نباید با خرید کتاب های تقویتی بچه های ابتدایی را درگیر انتخاب رشته و تحصیل در آینده کنند، مدرسه برای آنها کافی است.
یزدان پناه در ادامه یکی دیگر از برنامه های مهم آموزش و پرورش در سال جاری را آموزش والدین دانش آموزان اعلام کرد و گفت: آموزش و پرورش در طرحی آموزش والدین دانش آموزان ابتدایی را در دستور کار قرار داده و هر ماه برای آنها کلاس آموزشی برگزار خواهد کرد.
او در ادامه مدارس را فقط برای مادران ندانست و گفت: مدرسه برای حضور پداران نیز هست ، پدر و مادر باید از نزدیک در جریان وضعیت تحصیلی فرزندانشان قرار بگیرند و هر 2 باید همراه و همفکر مدرسه باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، امنیت کشور را مدیون رشادت شهدا ، جانبازان و زحمات رزمندگان دانست و گفت: امنیت کشور در منطقه پرخطر خاورمیانه حاصل پاسداشت و فداکاری رزمندگان امروز ما است.
یزدان پناه با بیان اینکه یک میلیون و 300 هزار دانش‌آموز کلاس اولی در سطح کشور امروز راهی مدارس شده اند ، اظهار کرد: از این تعداد 30 هزار دانش‌آموز کلاس اولی کرمانشاهی هستند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، 14 شهرستان و 2 هزار و 622 روستا دارد.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.