علی اکبر سیارمه شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه برخی شایعات مربوط به عدم رغبت از سوی رانندگان کامیون جهت جا به جایی کالا در استان، این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد.
وی، کاهش میزان حمل بار در روزهای گذشته را مربوط به عدم اعلام بار از سوی صاحبان کالا دانست و اظهار داشت: به نظر می رسد نوسانات قیمت در بازار باعث شده تا صاحبان صنعت روند تولیدات خود کاهش داده و این مساله در جریان ادامه بارگیری ها نیز موثر بوده است.
این مسئول اضافه کرد: البته در گذشته رانندگان کامیون حمل بار نسب به افزایش کرایه های خود و تامین قطعات اعتراضاتی را داشتند که این مساله با افزایش 20 درصدی کرایه ها و نیز توزیع برخی قطعات مانند لاستیک با تهیه لیست مورد نیاز و ارایه حواله از سوی این کانون با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت تا حدود زیادی مرتفع شد.
سیارمه با اشاره به وجود برخی شایعات مبنی بر از دست کشیدن کار از سوی برخی کامیون داران در شهر ضیاء آباد، تاکید کرد: با توجه به اینکه بخش اعظمی از افراد این شهر کامیون دار بوده که با کاهش بار مجبور به توقف کامیون های خود در محل اقامتشان شده بودند، این شایعه به وجود آمده در حالی که موضوع کار نکردن آنها به هیچ وجه صحیح نیست.
استان قزوین دارای 11 هزار ناوگان حمل و نقل و باربری است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.