مهدی نعمت پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساخت مجتمع های آب رسانی برای روستاهای بخش مرکزی قزوین یکی از مهم ترین برنامه این این دستگاه است.
رییس اداره بهره برداری و اجرایی شرکت آب و فاضلاب شهرستان قزوین اظهار داشت: با توجه به خشکسالی های متوالی و کوچ بسیاری از ساکنین روستاها در 6 ماهه دوم سال به شهرها، بهسازی لوله های انتقال و تعمیرات شبکه را در این مدت انجام خواهیم بود.
نعمت پور خاطر نشان کرد: در نگهداری از تاسیسات آبرسانی در روستاها نیز به علت نبود اعتبارات با مشکلات بسیاری مواجه هستیم که امیدواریم هرچه سریع تر برطرف شود.
وی اظهار داشت: با توجه به تقلیل دبی چشمه ها و منابع آبی روستایی شهرستان قزوین به 45 روستا بوسیله تانکر آبرسانی می شود شده اند.
نعمت پور افزود: بیشترین مشکل آب در شهرستان قزوین به بخش های طارم سفلی و کوهین دارد چرا که با کاهش نزولات آسمانی و افت سطح آب های زیر زمینی در چاه های دستی، مردم این منطقه در تامین آب شرب و کشاورزی به مشقت روبرو هستند.
رییس اداره بهره برداری و اجرایی شرکت آب و فاضلاب شهرستان قزوین، کیفیت آب در روستاهای این شهرستان را بالا و مطلوب دانست و گفت: مراکز بهداشتی مستقر در روستاها روزانه با پایش بهداشت آب به کیفیت سنجی این منبع حیاتی پرداخته و در صورت مشاهده هر گونه تناقضی در بهداشت آب سریعا به مرکز آب و فاضلاب روستایی گزارش داده و این مرکز اقدامات لازم را برای رفع موضوع در اسرع وقت انجام خواهد داد.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.