فرزاد خوش اخلاق به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین معرفی شد.

به گزارش ایلنا، فاطمه خمسه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین که با حضور معاونین، مدیران، اعضای شواری نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد، گفت: با شکل‌گیری و تشکیل سازمان نظام مهندسی کشاورزی بخش اعظمی از وظایف و کارهای این سازمان به نظام مهندسی کشاورزی واگذار شده و توانسته همراه و کمک حال بخش کشاورزی باشد.

وی ضمن قدردانی از همکاری و تعامل نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با بخش کشاورزی ادامه داد: نظام مهندسی کشاورزی همواره توانسته با همفکری و بکارگیری نیروی فارغ التحصیل و جوان به دنبال توسعه بخش کشاورزی باشد و موفقیت سال جاری سازمان در تولید محصولات زراعی حاصل همین همفکری و همکاری کلیه بخش های زیر مجموعه جهادکشاورزی است.

وی گفت: انتظار ما از سازمان نظام مهندسی کشاورزی حفاظت از آب و خاک به عنوان دو عامل اصلی رشد و توسعه بخش کشاورزی است و با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌های جهاد کشاورزی باید از این دست‌آوردها مراقبت کرد.

خمسه در پایان ضمن تشکر و قدردانی از خدمات مهندس حمید رضا نوری نیا، مهندس فرزاد خوش اخلاق را به عنوان رئیس جدیدسازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین معرفی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.