به گزارش ایرنا، داوود محمدی روز شنبه در دیدار با اهالی روستاهای بخش مرکزی قزوین، تاکید کرد: به دلیل محدودیت های اعتباری دولت در برخی موارد مانند اجرای طرح های گازررسانی به روستاها و سامانه های فاضلاب شهری از ظرفیت منابع بانکی، بخش خصوصی و مشارکت شهرداری ها استفاده شده است.
این نماینده مجلس با اشاره به دغدغه روستاییان در خصوص مسایل مربوط به اختلاف های موجود با منابع طبیعی، اظهار داشت: برای حل و فصل مسایل یاد شده با تصمیم مجلس، به جای ارسال پرونده ها به دستگاه قضا، کمیته ای تحت عنوان رفع تداخل امور اراضی به منظور رفع مشکلات یاد شده در کمترین زمان ممکن، تشکیل شده است.
به گفته محمدی، در خصوص رفع مشکل آب روستاهای بخش مرکزی قزوین نیز تلاش های زیادی صورت گرفته و همچنان نیز پیگیر معضلات موجود روستاییان استان هستیم.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم بازنگری در طرح هادی روستاهای واجد شرایط از سوی بنیاد مسکن، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص کاهش فشار به اقشار آسیب پذیر طرح 2 فوریتی را در خصوص تامین ارزاق و مایحتاج ضروری با ارز 42 هزار ریالی را در برنامه کاری خود قرار داده اند که در صورت تصویب، به وزارتخانه و دستگاه های ذیربط جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.
وی در پایان تاکید کرد: برای رفع مسایل و مشکلات اقتصادی موجود کشور باید همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی به کمک هم آمده تا در آینده نزدیک شاهد ثبات نرخ در بازار باشیم.
داود محمدی روز شنبه ضمن سفر به روستاهای رزجرد، آشنستان، کورانه، نجم آباد، شفیع آباد، هادی آباد، نظام آباد، زویار، اروس آباد و شفیع آباد ضمن دیدار و گفت و گو با اهالی روستاهای یاد شده از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.