محمدحسین برادران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پایگاه انتقال خون قزوین امروز مصادف با تاسوعای حسینی (ع) از ساعت 9 صبح فعالیت خود را آغاز کرده و خون گیری از متقاضیان تا ساعت 24 ادامه دارد.
وی اظهار داشت: پایگاه اهدای خون تاکستان نیز امروز از ساعت 9 صبح آغاز به کار کرده و تا ساعت 13 در خدمت اهداکنندگان است و در نوبت بعدازظهر نیز از ساعت 16 تا 22 فعالیت می کند.
براداران گفت: پایگاه انتقال خون قزوین فردا همزمان با عاشورای حسینی نیز از ساعت 9 صبح تا 21 فعال و آماده خونگیری از عزاداران حسینی (ع) است.
مدیرکل انتقال خون قزوین با اشاره به اجرای طرح نذر اهدای خون در ماه محرم به روال سال های گذشته،گفت: پایگاه های انتقال خون استان طی این ایام در روزها و ساعت های ویژه ای آماده خونگیری از عزاداران حضرت سید الشهدا (ع) هستند.
وی با بیان اینکه نیاز به خون دایمی و مستمر است و از سوی دیگر خون و فراورده های خونی بیش از چند روز قابلیت حفظ و ماندگاری ندارند،گفت: امیدواریم شهروندان نوع دوست استان اهدای خون در دیگر ایام سال را فراموش نکرده و در روزهای باقی مانده از ماه های محرم و همچنین صفر در طرح نذر خون شرکت کنند.
در تاسوعا و عاشورای سال گذشته یک هزار و 102 نفر برای اهدای خون در استان مراجعه کردند که 864 تن از آنان موفق به اهدا شدند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.