به گزارش ایرنا، بهمن طاهرخانی روز سه شنبه در نشست با صاحبان صنایع تاکستان که با حضور محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت،معدن و تجارت در یکی از شرکت های تولیدی این شهرستان برگزار شد افزود:تاکستان در تولید کشمش و انگور رتبه اول و دوم کشور را دارد ولی با وجود این ظرفیت و توانمندی حتی یک کارخانه فراوری میوه و انگور نیز در آن مستقر نیست.
وی با بیان اینکه باید زمینه فعالیت بخش خصوصی را بیشتر فراهم کنیم افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی استان گرفتار بوروکراسی های اداری هستند که باید با هم افزایی دستگاه ها این گیر و دارها رفع شود.
طاهرخانی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور یادآور شد: با آغاز جنگ اقتصادی دشمنان یک شوک به اقتصاد و تجارت کشور وارد شده است ولی قطعا ایران اسلامی از این مرحله حساس نیز با موفقیت عبور خواهد کرد.
وی با بیان اینکه میان سرمایه گذار و سرمایه دار تفاوت وجود دارد افزود: یک سرمایه گذار در این شرایط سخت به فکر معیشت و اقتصاد کشور و حفظ سرمایه ها و منابع مالی ایران است درحالیکه یک سرمایه دار تنها به منافع خود می اندیشد و باید در این شرایط از فعالیت های مفید سرمایه گذاران قدردانی کرد.
این نماینده مجلس اضافه کرد: آماده ایم اگر خلا قانونی برای حمایت از واحدهای تولیدی وجود دارد آن را در مجلس شورای اسلامی بررسی کرده و برای رفع مشکلات صنایع گام های بلندی را برداریم.
شهرستان تاکستان با مرکزیت شهری به همین نام در 45 کیلومتری غرب قزوین قرار دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.