به گزارش ایرنا سرهنگ داود بهرامی روز دوشنبه در نشست خبری ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین افزود: سرآغاز این برنامه ها رژه نیروهای مسلح در 31 شهریورماه است.
وی ادامه داد: تجمع بسیجیان در ورزشگاه سردار آزادگان، اجرای برنامه‌های بصیرتی، یادواره شهدا و آبروی محله، دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه، غبار روبی مزار شهدا، نشست‌های بصیرتی در مدارس، ادارات و کارخانه‌ها، اعزام راویان فرهنگ دفاع مقدس به مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی، پیاده روی، برپایی نمایشگاه عکس و نواختن زنگ مقاومت و شجاعت از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستند.
بهرامی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های شهدا و ایثارگران در هشت سال جنگ تحمیلی است افزود: فرهنگ ایثار و شهادت رمز بقای اسلام و انقلاب اسلامی است و باید برای انتقال این فرهنگ به نسل جوان و نوجوان تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس همچنان ادامه دارد، افزود: استکبار جهانی همواره درصدد مخالفت با جمهوری اسلامی و جداسازی نظام و ملت از دین و آرمان‌ها بوده است اما خوشبختانه با هوشیاری ملت ایران تاکنون در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام مانده اند.
بهرامی بیان کرد: امیدواریم با تقویت انسجام و اتحاد مردم و امید آفرینی در جامعه مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و در این برهه نیز با اقتدار از جنگ اقتصادی دشمن عبور کنیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین هم در این نشست گفت: گرامیداشت سالروز هشت سال دفاع مقدس از بعد عقلانی، احساسی و سیاسی دارای اهمیت است و موجب ایجاد وحدت بیشتر در بین مردم خواهد شد.
حجت الاسلام مهدی مهدی‌جو اضافه کرد: انقلاب اسلامی به دنبال تعالی و رشد فرهنگی، اجتماعی، علمی و فردی است و دشمنان می خواهند نگذارند این موفقیتها تداوم یابد.
وی گفت: انقلاب اسلامی امروز به دوران جامعیت رسیده و دشمنان با توجه به این پیشرفت برای ضربه زدن به انقلاب برنامه ریزی کرده اند.
این مسئول گفت:باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمنان با توطئه های برنامه ریزی شده به اهداف خود دست یابند.
هفته دفاع مقدس از 31 شهرور آغاز می‌شود و تا هفتم مهر ادامه دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.