به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در جشنواره شهید رجایی که در استانداری برگزار شد با تبریک هفته دولت افزود: هرچقدر بتوانیم با اجرای دولت الکتروینک شفاف سازی کرده و ارتباط مردم را با دستگاه ها به سیستم های الکترونیکی هدایت کنیم سلامت اداری بیشتر خواهد شد.
وی با اشاره به جشنواره شهید رجایی افزود: ساختار این جشنواره تغییر کرده و ارزیابی ها به تدریج نسبت به گذشته واقعی تر و عادلانه تر شده است .
زاهدی با بیان اینکه فاصله بسیاری میان ما و شهید رجایی وجود دارد افزود: وقتی صمیمیت، همبستگی و دلسوزی مسئولان را در دوران شهید رجایی و باهنر مرور می کنیم به این نتیجه می رسیم که از آن فضا فاصله گرفته ایم و باید جبران کنیم.
وی گفت: شاید نتوانیم به پای شهید رجایی برسیم ولی می توانیم در آن مسیر قرار گرفته و برای رفع کمبودها جدی تر وارد عمل شویم.
استاندار با اشاره به هفته دولت افزود: امسال یک هزار و 424 پروژه در بخش های زیربنایی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی وگردشگری با 650 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسیدند.
زاهدی اضافه کرد: بزرگترین نیروگاه بادی کشور نیز دیروز با حضور وزیر نیرو در طارم سفلی افتتاح شد که میزان سرمایه گذاری آن به رقم امروز بیش از 10 هزار میلیارد ریال است.
وی گفت: این پروژه تقریبا با پنج روز اختلاف در تقویم زمانی به مرحله بهره برداری رسید و شرکت زیمنس آلمان با همکاری مجری ایرانی رکورد جدیدی را در نصب توربین های این نیروگاه ثبت کرد.
زاهدی یادآور شد: خوشبختانه قزوین در بهره برداری از انرژی های تجدیدپذیر پیشرو است و تاکنون 26 مجوز احداث نیروگاه بادی با 830 مگاوات در استان صادر شده است.
وی افزود:از این تعداد مجوز صادر شده تاکنون 140 مگاوات به بهره برداری رسیده و تا پایان سال طبق پیش بینی ها این رقم به 200 مگاوات می رسد.
این مسئول ارشد استان اضافه کرد: جمهوری اسلامی احداث نیروگاه های بادی را تا 30 هزار مگاوات در دستور کار قرار داده و به سمت توسعه این نیروگاه ها پیش می رود.
استاندار قزوین تصریح کرد: خوشبختانه این طرح طی یکسال در فاصله بین امضای برجام و تصمیم ترامپ برای خروج از برجام انجام شد و اگر در اجرای آن تاخیر می افتاد ممکن بود شرکت زیمنس مجری طرح از ایران خارج شود.
وی با اشاره به وضعیت بازار افزود: خوشبختانه همدلی ، همفکری و اتفاق نظر کاملی میان دستگاه های اجرایی ، قضایی و نیروی های نظامی و امنیتی و انتظامی برای تنظیم بازار استان وجود دارد و همه تلاش می کنند که حق مردم در این زمینه استیفا شود.
استاندار با بیان اینکه باید هرچه سریعتر کالاهای کشف شده به بازار برگردند افزود: باید با تعیین قیمت کالاهای ضبط شده از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و صدور حکم قضایی هرچه سریعتر کالاهای کشف شده را در بازار توزیع کرد تا از افزایش قیمت ها و کمبود کالا جلوگیری شود.
وی گفت:باید از نگاه واقع گرا و همه جانبه دستگاه قضا برای همکاری با دستگاه های اجرایی و برخورد قاطع با متخلفان و مفسدان اقتصادی در این شرایط تشکر کرد.
زاهدی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی قطعا از این شرایط عبور خواهد کرد ولی باید تلاش کنیم مردم سختی و فشار کمتری را تحمل کنند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.