ببینید/ انتقاد امام خمینی (س) از برداشت های اشتباه در مورد تکلیف شرعی ما پیش از ظهور امام زمان (عج).

پایگاه خبری جماران: امام خمینی (س) می فرمایند: حضرت صاحب که‌‎ ‌‌تشریف می آورند برای چی می آیند؟ برای اینکه گسترش بدهند عدالت را، برای اینکه‌‎ ‌‌حکومت را تقویت کنند، برای اینکه فساد را از بین ببرند.

ما برخلاف آیات شریفۀ قرآن‌‎ ‌‌دست از نهی از منکر برداریم، دست از امر به معروف برداریم و توسعه بدهیم گناهان را‌‎ ‌‌برای اینکه حضرت بیایند؟ حضرت بیایند چه می کنند؟ حضرت می آیند، می خواهند‌‎ ‌‌همین کارها را بکنند.

الآن دیگر ما هیچ تکلیفی نداریم؟ دیگر بشر تکلیفی ندارد، بلکه‌‎ ‌‌تکلیفش این است که دعوت کند مردم را به فساد؟ به حسب رأی این جمعیت، که‌ بعضیشان بازیگرند و بعضیشان نادان، این است که ما باید بنشینیم، دعا کنیم به صدام. هر‌‎ ‌‌کسی نفرین به صدام کند، خلاف امر کرده است؛ برای اینکه حضرت دیر می آیند! و هر‌‎ ‌‌کسی دعا کند به صدام؛ برای اینکه این فساد زیاد می کند، ما باید دعاگوی امریکا باشیم و‌‎ ‌‌دعاگوی شوروی باشیم و دعاگوی اذنابشان از قبیل صدام باشیم و امثال اینها تا اینکه اینها‌‎ ‌‌عالم را پر کنند از جور و ظلم و حضرت تشریف بیاورند. بعد حضرت تشریف بیاورند،‌‎ ‌‌چه کنند؟ حضرت بیایند که ظلم و جور را بردارند؛ همان کاری که ما می کنیم و ما دعا‌‎ ‌‌می کنیم که ظلم و جور باشد!

حضرت می خواهند همین را برش دارند. ما اگر دستمان‌‎ ‌‌می رسید، قدرت داشتیم، باید برویم تمام ظلم و جورها را از عالم برداریم. تکلیف‌‎ ‌‌شرعی ماست.

حجم ویدیو: 5.97M | مدت زمان ویدیو: 00:02:17
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.