کتاب زندگی به سبک روح‌الله شامل برش‌هایی از زندگی و سیره حضرت امام خمینی(س) در مورد مسائل زندگی خانوادگی منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از مهر، کتاب «زندگی به سبک روح‌الله» شامل برداشت‌ها و برش‌هایی از سیره خانوادگی حضرت امام خمینی(س) است که به کوشش علی اکبر سبزیان انتخاب و به صورت مصور در قالب یک کتاب منتشر شده است.

نویسنده در این کتاب فرازهایی از خاطرات نقل شده از همسر و خانواده حضرت امام(س) در مورد نوع برخورد ایشان با خانواده‌شان را ذکر کرده و در کنار آن و به تناسب موضوعاتی که در هر خاطره مطرح شده، احادیثی را نیز نقل کرده‌ است.

این کتاب که دربرگیرنده نزدیک به 120 خاطره ار امام راحل است، سیره، زندگی و شیوه برنامه‌ریزی ایشان در زندگی خانواگی‌شان را برای مخاطبان بازگو کرده است.

در یکی از خاطرات این کتاب و به نقل از مرحوم سیدمصطفی خمینی آمده است: وقتی امام ازدواج کردند ـ خوب، معمولا آدم وقتی تازه زن می‌گیرد، قدری از اشتغالات معمولی روزانه‌اش و از کتاب و مطالعه دور می‌شود. غروب پس از نماز جماعت می‌آمدند شام می‌خوردند و می‌خوابیدند. از آن طرف آخرهای شب بلند می‌شدند، نماز شب و تهجد و مطالعات‌شان را دنبال می‌کردند. یک برنامه‌ای تنظیم کرده بودند که هم خانواده ناراحت نشود و هم به تهجد و مطالعه‌شان برسند.

زندگی به سبک روح الله را انتشارات الشمس در شمارگان 3500 نسخه و قیمت 1800 تومان منتشر کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.