به گزارش ایرنا ، در پیام نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی آمده است: یار و همیار امام و رهبری، مغز متفکر تاریخ انقلاب اسلامی پر پرواز گشود و به سرای ابدی هجرت نمود، او رفت چون دلتنگ همرزمان روزهای مجاهدت و ایثار شهیدان بهشتی، مطهری و سایرین بود.
قاسم احمدی در این پیام افزوده است : خبر رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی موجی از غم و اندوه در بین دوستداران انقلاب اسلامی بوجود آورد و خبر فقدان این خردمند عرصه سیاست و تدبیر در تاریخ ایران اسلامی را باورنکردنی ساخت
در ادامه آمده است: اینجانب بر خود وظیفه می دانم ارتحال این بزرگمرد عرصه سازندگی را به محضر مبارک مقام معظم رهبری، بیت حضرت امام، همسر و خانواده محترمشان،مراجع و علمای اسلام و مردم قدر شناس تسلیت عرض نمایم.
همچنین در پیام نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی آمده است: با اندوه و تأسف خبر درگذشت روحانی مبارز و پارسا و مردمی، یار دیرین حضرت امام (ره) حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را دریافت کردم. زندگی سراسر تلاش و خدمت همراه با اخلاص و سلامت نفس و بی‌اعتنائی به جلوه‌های مادی، خصوصیت برجسته‌ی این روحانی کم‌نظیر در همه‌ی دوران‌های حیات او است.
شمس اله شریعت نژاد در این پیام افزوده است: آن سفر کرده، در دوران رژیم طاغوتی و وابسته پهلوی، رنج و محنت بسیاری را متحمل شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با قبول مسئولیت های مهم همچون ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز مجلس خبرگان رهبری، کوشا بود.
در ادامه آمده است : خدمات ارزنده آن بزرگمرد در طول دوران مبارزه و پس از انقلاب از خاطره ها محو نخواهد شد واین جانب ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه ایشان برای نظام اسلامی،این ضایعه بزرگ را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیت مرحوم ایت الله هاشمی،جامعه روحانیت، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و آحاد ملت ایران تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای ایشان، علو درجات و برای خانواده‌ آیت‌الله هاشمی صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، شامگاه یکشنبه 19 دی 1395 خورشیدی در سن 82 سالگی پس از سالها مبارزه و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به امام راحل و شهدای انقلاب پیوست.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1295/ 1602/1899

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.