فراخوان مقاله دهمین رویداد ملی، فرهنگی و آموزشی «طریق» جاوید منتشر شد.

 دهمین «رویداد ملیِ فرهنگی و آموزشیِ «طریق جاوید» با عنوان «امام خمینی(س)، انقلاب اسلامی و انتخابات»، به همت مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، با مشارکت و همکاری سازمان دانشجویان و معاونت فرهنگی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) برگزار می شود.

به گزارش جماران، یکی از بخش‌های دهمین رویداد ملیِ فرهنگی و آموزشیِ «طریق جاوید»، فراخوان دریافت مقاله از دانشجویان و طلاب است که مقالات برگزیده، همزمان با سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(س) و در مراسم اختتامیه این رویداد ارائه خواهد شد.

محورهای فراخوان مقاله، شامل اخلاق انتخاباتی در اندیشه امام خمینی(س)، معیارهای نامزد اصلح از منظر امام خمینی(س)، جایگاه جمهوریت، انتخابات و رأی مردم در اندیشه امام خمینی(س)، ساختار و قوانین اجرایی و نظارتی انتخابات از منظر امام خمینی(س)، اهمیت مشارکت سیاسی مردم در انتخابات از منظر امام خمینی(س)، الزامات مشارکت سیاسی مردم در انتخابات از منظر امام خمینی(ره)، حقوق و تکالیف اقشار گوناگون مردم (روحانیون، دانشگاهیان، نظامیان، زنان، کارگران و ...) در انتخابات از منظر امام خمینی(س) است.

گفتنی است، آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا 15 اردیبهشت و ارسال اصل مقالات تا 31 اردیبهشت1400 تعیین شده و از نویسندگان مقالات برتر قدردانی به عمل می‌آید.

دانشجویان و طلاب علاقه‌مند می‌توانند برای ثبت‌نام و ارسال مقاله به وب‌سایت http://sccir.ir/fa مراجعه کنند.

 

پوستر همایش طریق جاوید

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.