کتاب قصه «داستان های مامان قدسی» توسط انتشارات عروج منتشر شد.

کتاب قصه «داستان های مامان قدسی» در 16 صفحه مصور و شمارگان 2000 نسخه توسط انتشارات عروج، زیر نظر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، منتشر شد.

به گزارش جماران، در این کتاب داستان برای کودکان ایران هفت داستان کوتاه از خاطرات همسر و فرزندان به زبان کودکان روایت شده که ناصر نادری یک داستان ها را نوشته و سمیه بیگدلی تصویرگری این کتاب را بر عهده داشته است.

از جمله داستان های آموزنده روایت شده در یک کتاب روایتی از احترام حضرت امام به همسر ایشان است. در صفحه 8 این کتاب چنین آمده است: «بهار بود. آن روز، قرار بود توی ایوان سفره بیندازند و غذا بخورند. زهرا سفره را پهن کرد و بشقاب ها و قاشق ها را چید. فریده نان و پارچ آب را آورد. احمد هم از کوچه به خانه آمد. توپش را به گوشه ای انداخت و دست و صورتش را شست و سرسفره نشست. امام و دخترها هم آمدند و دور سفره نشستند. امام به بچه ها نگاه کرد و پرسید: پس مامان کجاست؟! و بلند گفت: قدسی جان! خانم جان! مامان قدسی از آشپزخانه گفت: شما شروع کنید، من الآن می آیم. امام، دست به غذا نزد! بچه ها هم دست به غذا نزدند! مامان قدسی که آمد و نشست، امام لبخند زد و گفت: خوش آمدی خانم! و مامان قدسی برای همه غذا کشید و جلویشان گذاشت.»

 

داستان های مامان قدسی

آثار چاپ شده حضرت امام خمینی(س) را ببینید.[ اینجا ]

برای خرید الکترونیکی آثار حضرت امام و منشورات موسسه چاپ و نشر عروج نیز می توانید به اینجا مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های ۶۶۴۹۳۰۸۱ و ۶۶۷۰۶۸۳۳ تماس بگیرید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.